June 04, 2008

Contoh Surat Rayuan Memohon Tempat di Desasiswa

Tarikh : 7 Jun 2008

Kepada,
Encik Hafiz Assad bin Zakaria
Penolong Pendaftar Kanan,
Bahagian Hal Ehwal dan Pembangunan Pelajar,
Univesiti Sains Malaysia,
Kampus Kesihatan,
16150, Kubang Kerian,
Kota Bharu, Kelantan.

Tuan,
Rayuan Untuk Mendapat Tempat di Desasiswa Murni Nurani

Merujuk kepada perkara diatas saya Muhd Al-Aarifin Bin Ismail (79798), pelajar tahun 4, Pusat Pengajian Sains Perubatan, ingin membuat rayuan untuk mendapatkan tempat di desasiswa Murni Nurani untuk sidang 2008/09.

2. Untuk pengetahuan pihak tuan, sebelum ini saya telah memohon (atau tidak memohon kerana..) melalui website healthycampus untuk tinggal di desasiswa, namun permohonan saya telah ditolak.

3. Saya sangat berharap supaya tuan mempertimbangkan permohonan saya ini memandangkan saya .....(sesuaikan dengan diri masing-masing)

4. Sekali lagi saya merayu agar pihak tuan mempertimbangkan permohonan saya ini. Segala kerjasama daripada tuan, saya ucapkan ribuan terima kasih.

“Kami Memimpin”


Yang benar,


____________________

(Muhd Al-Aarifin Bin Ismail)
Pelajar tahun 4,
Pusat Pengajian Sains Perubatan,
Universiti Sains Malaysia,
Kampus Kesihatan.
al_aarifin@yahoo.com
017–9743297

1 Responses:

BeGiN said...

Thanks For the Post....

Desa jaya pon Nak gak surat cam nie...
Adeh...