October 24, 2008

Perutusan Deepavali 2008


Salam Sejahtera,Van na kam..

Tanggal 27 Oktober 2008,seluruh penganut beragama hindu bakal menyambut hari deepavali,satu pesta cahaya yang meraikan kemenangan kebaikan keatas kejahatan. Justeru, sempena hari yang penuh bermakna keatas penganut hindu ini, saya menyeru seluruh warga kampus, bersama kita tingkatkan dan memberi sokongan ke atas segala kerja-kerja kearah kebaikan.Kebelakangan ini pihak PSP sendiri bakal menganjurkan pelbagai program seperti Hari Interaksi Pelajar, Karnival Sukan kampus perubatan inter-universiti, kem kepimpinana dan pelbagai lagi program-program yang bakal menyusur, bersama kita beri sokongan terhadap program-program ini, semoga ia mampu memberi manfaat buat kita semua.

Sebagai salah satu kampus yang terdiri dari pelbagai bangsa dan agama, bersama kita ambil kesempatan untuk saling mengenali variasi budaya seterusnya saling menghormati.Semoga perpaduan terus terpupuk,keutuhan ikatan persaudaraan sejagat terus terjalin.
Akhir kata Selamat Hari Deepavali buat seluruh warga PSP yang menganuti agama Hindu dari saya bagi pihak seluruh warga Persatuan Sains Perubatan.
Sekian,Nan dri ..

Yang Benar,

Mohamad Norhaizam bin Narawi
Yang DiPertua,
Persatuan Sains Perubatan,
Universiti Sains Malaysia,
Kampus Kesihatan.

0 Responses: